W działalności gospodarczej ważne jest, aby prowadzić ją z kompetentnymi, uczciwymi, lojalnymi i wiarygodnymi pracownikami i współpracownikami. Czy zastanawiałeś się, na ile ufasz swoim pracownikom? Jeżeli zauważasz działania, które wzbudzają twój niepokój, zweryfikuj prawdomówność zarówno kandydatów, jak i już zatrudnionych pracowników
W działalności gospodarczej ważne jest, aby prowadzić ją z kompetentnymi, uczciwymi, lojalnymi i wiarygodnymi pracownikami i współpracownikami. Czy zastanawiałeś się, na ile ufasz swoim pracownikom? Jeżeli zauważasz działania, które wzbudzają twój niepokój, zweryfikuj prawdomówność zarówno kandydatów, jak i już zatrudnionych pracowników
Czy wiesz, że ok. 60% procesów due diligence kończy się bez sfinalizowania transakcji? To moment, gdy zapala się czerwona lampka! W dobie cyfryzacji i intensywnej konkurencji, granica między legalnym due diligence a nieuczciwym rozpoznaniem konkurencji staje się coraz cieńsza.
Wyobraź sobie, że budzisz się pewnego ranka i odkrywasz, że nie jesteś już właścicielem firmy, którą budowałeś przez lata. Brzmi jak koszmar? Dla jednego z polskich przedsiębiorców stało się to bolesną rzeczywistością.
Międzynarodowa firma farmaceutyczna z siedzibą w UE, produkująca popularne leki i suplementy diety, pewnego dnia odkryła, że jej produkty sprzedawane są w nielegalnym obrocie w kilku krajach europejskich. Szokujące było jednak to, że przestępcy używali oryginalnych opakowań zamówionych… na koszt samej firmy!